Applying Car Ceramic Coating at home

Nano keramický náter verzus autovosk - Porovnávací sprievodca

Zdá sa, že táto téma je diskutovaná večne. Ľudia nám často píšu a pýtajú sa na to isté:

Je nanokeramická povrchová úprava skutočne lepšia ako automobilový vosk?

Ak my, Nasiol, ako výrobca hydrofóbnych nanokeramických povlakov začneme tvrdiť, že automobilový vosk je lepší, budeme vyzerať hlúpo.

však

našim zákazníkom neklameme a tvrdíme, že nanášanie vosku na auto je zbytočný produkt, čo rozhodne nie je.

Obidva tieto nátery boli navrhnuté na rovnaký účel — poskytnúť laku auta ochranné vlastnosti a každý z nich má svoje pre a proti.

Tento príspevok je spravodlivým porovnaním medzi produktmi na ochranu laku auta, ako je autovosk a nano keramický povlak, a iba vy, čitatelia, môžete dospieť k záveru, ktorý z nich stojí za vaše peniaze a pozornosť.

ochrana auta

 

Lakovanie voskom na autá

Väčšina automobilových voskov je vyrobená z prírodnej látky získanej z jedinečných palmových listov.

Prípravky na ochranu laku auta na báze tejto látky poskytujú spoľahlivú ochranu pred prudkým slnečným žiarením a rozžiaria farbu auta.

Mimochodom, nezamieňajte si autovosk a autoleštenku.

Leštidlo na auto sa používa len na dodanie lesku a lesku laku. Neposkytuje žiadnu ochranu na rozdiel od skutočných štítov na autolak (voskové alebo keramické nátery).

 

Výhody používania autovosku:

Tu sú niektoré výhody používania automobilového vosku:

  • Prírodná látka šetrná k životnému prostrediu.
  • Jednoduchá aplikácia. Aplikácia automobilového vosku od vás nevyžaduje vysokoprofesionálne zručnosti. Mali by ste mať len nejaký voľný čas a byť pripravení na detailnú manuálnu prácu.
  • Poskytuje spoľahlivú tepelnú odolnosť (pokiaľ sa správne aplikuje).
  • Najlepší vosk na auto je vynikajúci vodoodpudivý.

Nevýhody používania automobilového vosku:

  • Vyžaduje častú opakovanú aplikáciu. Autovosk by ste mali znova nanášať každé 4 až 6 týždňov.
  • Nanášanie automobilového vosku je časovo náročný proces.
  • Môže to byť mätúce. Na trhu nájdete množstvo produktov, ktoré sa predávajú ako autovosky, no nemajú nič spoločné so skutočným autovoskom. Auto kondicionéry na telo sú najlepším príkladom týchto typov produktov.

Nanotechnologický náter

Nebudeme hovoriť o tom, čo je nanotechnológia; tento článok je venovaný len kladom a záporom a pri tomto kurze zostaneme.

Ak sa chcete dozvedieť viac o nanotechnologickom nátere, prečítajte si náš príspevok.

 

Výhody používania nano povlaku (nanotechnologický povlak)

  • Vynikajúca ochrana pred UV žiarením, oxidáciou, škrabancami, chemikáliami na cestách, blatom, vodou, kyslým dažďom, postriekaním hmyzom a vtáčím trusom.
  • Dlhá životnosť. Povrchová úprava Nano Ceramic chráni vaše auto až dva roky.
  • Použitie nano povlaku uľahčuje čistenie auta. Je to spôsobené výnimočnými hydrofóbnymi vlastnosťami.
  • Zabezpečuje vysoko intenzívny lesk karosérie auta po celú dobu používania.


Nevýhody používania nano náteru (nanotechnologický náter)

  • Kvalitná aplikácia nanokeramického povlaku je komplikovaný proces, ktorý si môže vyžadovať pomoc profesionálov.
  • Nano keramický povlak na auto je zvyčajne drahší ako vosk do auta.
  • Aplikácia môže byť časovo náročnejšia ako aplikácia automobilového vosku a môže trvať od 24 do 48 hodín.

starostlivosť o auto a leštenie

Záverečné myšlienky na autovosk verzus autokeramický náter

Snažili sme sa byť maximálne nestranní a zdieľať s vami len pravdivé fakty.

Teraz je výber na vás.

Podľa nášho názoru je nano keramický povlak oveľa lepší.

Aj keď to stojí o niečo viac, stačí ho aplikovať raz za tri alebo päť rokov a každoročnú údržbu môžete vykonávať pomocou nanokeramických nástrekov každých dvanásť mesiacov.

Ako už bolo povedané, toto je len náš osobný uhol pohľadu.

Car Interior Cleaning with Nasiol Clean
Umývanie a používanie Nano vodeodolného náteru
PREVIOUS POST
Yacht cleaning before applying Nasiol Nano coating products with yacht and boats
Niekoľko tipov na čistenie lode pomocou Nasiol Nano Coating Spray
NEXT POST

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *